Harmonogram vývoz smetí

mobil:                    +421907 896 501

ISSF Manažér:      Zsolt Dékány

mobil:                    +421907 473 606

e-mail:                   Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

Organizačný pracovník:František Kajan

mobil:                     +421915 701 614

Tabuľky a zápasy mužstiev 2013 - 2014

Franciaországban és a Bayern München stadionjában jártunk.

2014 június 6.-9. között az Euro-Sporting-on keresztül, falunk diákjai nemzetközi labdarúgó tornán vettek részt a komáromi csapat diákjaival megerősítve.

Nyitráról indultunk, csütörtökön 23:30-kor még két csapattal. A hosszú és fárasztó utazás után másnap 12:30 kor érkeztünk Lichtejnstein fővárosába, Vaduzba. Még az Alpok csúcsain fehérlett a hó. Egy rövid városnézés után indultunk tovább. Délután fél ötkor érkeztünk meg a focitorna fő helyszínére, Bartenheimbe. Svájc határától 15 km-re fekvő településen immár 16.-dik alkalommal rendezték meg a hagyományos pünkösdi nemzetközi labdarúgótornát. Az idein négy korosztály / U-11, U-13, U-15, U-17) 7 ország 56 csapata vett részt. A csapatok 3 helyszínen, 2-2 pályán küzdöttek az érmekért. Az eligazítás után elindultunk a szálláshelyünkre a 9 km-re lévő Kœtzinguebe. A rendezett és csendes kis falucska kultúrházában lettünk elszállásolva. Még este vissza busszal vacsorára Bartenheimbe. Vacsora után megálltunk a falucskánk elején lévő focipályán és egy „edző“ meccset játszottunk a velünk utazott U-17-es svidnái csapattal. Másnap reggeli Bartenheim, majd irány Uffheim, ahol az U-15-ös korosztály 16 csapata mérte össze erejét. A nagy forróságban előbb a hazai EJPS 2 csapattal 0:0, majd 2:0 ra vertük a svájci FC Pied de Jurat. Ebédre a hűtőtáskából előhalászott hazai finomságoktól erőt gyűjtöttünk és az utolsó csoportmeccsünket a német SSV Markt Rettenbach ellen egy 2:0-ás győzelemmel zártuk. Csoportelsőként a negyeddöntőben a svájci FC Amical ST-Prex csapatát tizenegyesekkel búcsúztattunk. Telefon haza, vacsora, zuhany, kártya partik egy kis hülyülés majd alvás. Másnap a döntőbejutásért Tatabányával játszottunk. Sajnos nem sikerült a bravúr, pedig a meccs elején nekünk voltak helyzeteink. Egy gólos vereséget szenvedtünk. Nagy volt a szomorúság, de sokáig nem búslakodhattak a fiúk, mert következett a bronzmeccs. A rengeteg kimaradt helyzeteink után a tizenegyes párbajt megnyertük, a német SV Heiligenmoschel alakulata ellen.

Az eredményhirdetést és a korosztályos döntőket Bartenheimben rendezték. A döntők után a csapatok átvették a kupákat és az érmeket.

Másnap a reggeli után irány München, ahol a Bayern München arénáját csodálhattuk meg. Befizettünk a stadiontúrára, így a nézőtéren, sajtószobában az öltözőkben, sőt még a játékos kijáróban is jártunk. Egy életre szóló élmény marad mindenkinek.

Kedden hajnalban érkeztünk haza fáradtan, de élményekkel teli.

Ezúton köszönjük az anyagi támogatást, a községi hivatalnak és Dušan Badalának az ebédjeinket.

Dékány Zsolt

AdmirorGallery 4.5.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.

Oficiálna stránka Svätý Peter © 2013  by A.S.E.S. networks, s.r.o.